Laçın rayon 9‑nömrəli tam orta məktəbin direktoru, hörmətli Şəlalə Hüseynova yalnız bir təhsil rəhbəri deyil, həm də fədakarlığın, səbrin və vətənpərvərliyin əyani nümunəsidir. Onun rəhbərliyi altında məktəb yalnız tədris mərkəzi deyil, həm də şəxsiyyətlərin, gələcəyin formalaşdığı bir məkana çevrilmişdir. Şəlalə xanımın rəhbərliyi, həqiqətən də təhsildə yüksək standartlara və insani dəyərlərə sadiqliyin göstəricisidir.
Şəlalə Hüseynovanın peşəkarlığı hər bir işində aydın görünür. O, yalnız idarəetmə bacarığı ilə deyil, həm də müəllim və şagirdlərlə qurduğu səmimi və hörmət dolu münasibətlə tanınır. Hər bir şagirdin potensialını görmək, onların bacarıqlarını inkişaf etdirmək və onları həyat yolunda düzgün istiqamətləndirmək onun əsas məqsədidir.
O, hər bir müəllimi və əməkdaşını bir ailə kimi qəbul edir. Şəlalə xanımın rəhbərliyi altında məktəbdə komanda ruhu yüksək səviyyədə qorunur və hər kəs bir-birinə dəstək olur. Bu, təhsildə uğurun və harmoniyanın əsas şərtidir və onun rəhbərlik tərzi bu mühitin yaranmasına xidmət edir.
Laçın artıq azad olunub və bu tarixi hadisə, Şəlalə Hüseynova kimi fədakar rəhbərlər üçün yeni bir dövrün başlanğıcını simvollaşdırır. O, tezliklə Laçında fəaliyyət göstərərək məktəbi yenidən quracaq, təhsil sistemini inkişaf etdirəcək və bölgədə təhsilin nümunəvi modelini formalaşdıracaq.
Şəlalə xanımın vətənpərvərliyi onun işinə də yansıyır. O, yalnız məktəbə rəhbərlik etmir, həm də bölgənin gələcək nəsillərinə, onların təhsili və inkişafı üçün fədakarlıqla çalışır. Bu yanaşma həm müəllimlər, həm də şagirdlər üçün ilham mənbəyidir.
Onun fəaliyyəti yalnız təhsillə məhdudlaşmır. Şəlalə Hüseynova həmçinin məktəb ictimaiyyətinin sosial rifahına diqqət göstərir. O, şəhid ailələri, qazilər və ehtiyacı olan ailələr üçün xüsusi layihələr həyata keçirir, onların təhsil və gündəlik ehtiyaclarını dəstəkləyir.
Direktorun rəhbərliyi altında məktəb həm müasir tədris metodlarını tətbiq edir, həm də ənənəvi dəyərləri qoruyur. Şəlalə xanım hər bir dərsi yalnız məlumat ötürməyi deyil, həm də şagirdlərin şəxsiyyət kimi formalaşmasını təmin edən bir proses kimi görür.
O, həmçinin innovativ və yaradıcı yanaşmaları təşviq edir. Müasir texnologiyaların tətbiqi, interaktiv dərslərin təşkili və şagirdlərin intellektual inkişafına yönəlmiş proqramlar onun rəhbərliyi altında uğurla həyata keçirilir.
Şəlalə Hüseynova hər bir şagirdin fərdi inkişafını diqqət mərkəzində saxlayır. Onun diqqəti və qayğısı nəticəsində məktəb yalnız bilik ocağı deyil, həm də şəxsiyyətlərin formalaşdığı bir məkan kimi tanınır.
O, müəllimlər üçün də mentor, dəstəkçi və ilhamverici liderdir. Şəlalə xanım hər bir müəllimin peşəkar inkişafına xüsusi diqqət yetirir, onların bacarıqlarını artırmaq və təhsildə daha səmərəli fəaliyyət göstərmək üçün şərait yaradır.
Məktəbdə həyata keçirilən hər bir layihə onun diqqətli planlamasının nəticəsidir. Şəlalə Hüseynova yalnız akademik mükəmməlliklə kifayətlənmir, həm də məktəb mühitinin sosial və mədəni aspektlərini inkişaf etdirməyə böyük önəm verir.
Direktorun rəhbərliyi altında Laçın rayon 9‑nömrəli tam orta məktəb, bölgədə nümunəvi təhsil ocağı kimi tanınır. Onun rəhbərliyi məktəb kollektivinə həm ruh yüksəkliyi, həm də vəzifə məsuliyyəti aşılayır.
Şəlalə xanımın fədakarlığı və səmimiyyəti, xüsusilə məktəbin yenidən açılması və Laçında fəaliyyətə başlaması planları ilə daha da aydın görünür. O, hər bir addımını Laçın gənclərinin gələcəyi və təhsilin inkişafı üçün atır.
Direktorun şəhid və qazilərə göstərdiyi dəstək, onun insani keyfiyyətlərinin və vətənpərvərliyinin əyani sübutudur. Şəlalə Hüseynova yalnız təhsil rəhbəri deyil, həm də cəmiyyət üçün nümunəvi bir insan vətəndaşdır.
O, həm də məktəbin infrastrukturu və tədris şəraitinin yaxşılaşdırılması üçün xüsusi diqqət yetirir. Yeni layihələr, təmir işləri və müasir avadanlıqların tətbiqi onun rəhbərliyində uğurla həyata keçirilir.
Şəlalə Hüseynova məktəbdə əxlaqi və mənəvi dəyərlərin qorunmasına da böyük önəm verir. O, şagirdləri yalnız akademik biliklərlə deyil, həm də insani keyfiyyətlərlə böyütməyə çalışır.
Onun rəhbərliyi altında məktəb, həm şagirdlərin, həm də müəllimlərin inkişafına şərait yaradan bir məkana çevrilmişdir. Şəlalə xanımın rəhbərliyi nümunəvi təşkilatçılıq və yüksək peşəkarlıq nümunəsidir.
Məktəbin uğurları yalnız akademik göstəricilərlə ölçülmür. Şəlalə Hüseynova hər bir şagirdin həyat bacarıqlarının inkişafına, onların şəxsiyyət kimi formalaşmasına xüsusi diqqət yetirir.
O, həm də təhsildə innovativ layihələrin təşviqçisi kimi tanınır. Müasir metodların tətbiqi, interaktiv dərslər və şagirdlərin yaradıcı fəaliyyətləri onun rəhbərliyi altında uğurla həyata keçirilir.
Direktorun rəhbərliyi altında məktəb, bölgədə təhsilin inkişafına, gənclərin düzgün istiqamətdə böyüməsinə və vətənpərvər ruhun formalaşmasına xidmət edir. Şəlalə Hüseynova hər bir fəaliyyətində bu prinsiplərə sadiqdir.
Onun fəaliyyəti yalnız yerli ictimaiyyət üçün deyil, bütün Azərbaycan təhsil cəmiyyəti üçün nümunədir. Şəlalə Hüseynova, fədakarlığı, səbr və məsuliyyət prinsipləri ilə həm müəllimlər, həm də şagirdlər üçün ilham mənbəyidir.
Məktəbin gələcəkdə Laçında fəaliyyətə başlaması planları, Şəlalə Hüseynovanın vətənpərvərliyi və peşəkarlığının daha bir nümunəsidir. O, Laçının azad olunmuş torpaqlarında təhsilin inkişafı üçün əzmlə çalışacaqdır.
Şəlalə Hüseynova yalnız bir direktor deyil, həm də təhsilin inkişafına və gənclərin düzgün istiqamətə yönəlməsinə xidmət edən bir liderdir. Onun fəaliyyəti həm texniki, həm sosial, həm də mənəvi sahələrdə uğurla özünü göstərir.
Onun rəhbərliyi və nümunəvi fəaliyyəti Laçın rayon 9‑nömrəli tam orta məktəbi yalnız bilik ocağı kimi deyil, həm də cəmiyyət üçün sosial və mənəvi bir mərkəz kimi tanıtdırır. Şəlalə Hüseynova, hər bir addımı ilə təhsildə fədakarlığın, insanpərvərliyin və vətənpərvərliyin nümunəsini göstərir.
Beləliklə, Şəlalə Hüseynova yalnız bir məktəb direktoru deyil, həm də gənc nəsillərə vətən sevgisini, peşəkarlığı, insani keyfiyyətləri və fədakarlığı aşılayan bir şəxsiyyət olaraq Azərbaycanın təhsil sistemində iz qoymuşdur.